Ψάχνετε κάτι;

Πέμπτη 2 Ιουλίου 2009

Επιδημία πτωμάτων


Έπεσε, λένε οι σοφοί, μια νέα επιδημία.
Τα πτώματα παίρνουνε ζωή, μετά απ’ την κηδεία.
Σηκώνονται, λέει, σαν ζωντανοί, σε τάφου ησυχία.

«Μα πώς μπορεί τούτο να συμβεί;!», ρωτάει ο καθένας,
«Πώς να γυρίσει η ζωή, νεκρός πώς θε να ζήσει;!
Μυστήριοι πια ειν’ οι καιροί, αλλόκοτα συμβαίνουν,
ζωντάνεψαν και οι νεκροί, πόσα μας περιμένουν;!»

Μα αλήθεια να ‘ναι τρομερή, νομίζω τελευταία,
πως ζωντανεύουν οι νεκροί και ζουν ανάμεσά μας.
Όσο προσέχω γύρω μου, θαρρώ το αναγνωρίζω,
στα πρόσωπα που με κοιτούν, στα βλέμματα που φεύγουν,
στα μάτια τ' άδεια από ψυχή, στα άχρωμα τα μάτια,
που ‘ναι στη θέση τους μπορεί, μα μένουν στεγνωμένα,
χωρίς υγρά για δάκρυα μα μήτε και για γέλια.

Κι όλο κοιτάω για να βρω ποιος ζει και πώς να δείχνει
κι όλο νεκρούς θαρρώ κοιτώ σε σώματα κουφάρια.
Κι όλο κοιτώ μα δεν θωρώ ψυχής σημάδια φίλια,
μόνο ζωές που προχωρούν μαζί με τη δική μου.

Έπεσε, λένε οι σοφοί, μεγάλη επιδημία.
Κι είναι ολόγυρα νεκροί με πτώματα που ζούνε.


By Cosmos
Αξιολόγηση:
{["Useless", "Boring", "Need more details", "Perfect"]}

6 σχόλια:

  1. @ cynical:

    Ευχαριστώ αν και νιώθω λίγο... "πτώμα" τελευταία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θυμίζει το τραγούδι του αείμνηστου Στέλιου Καζαντζίδη, "Ξέρω νεκρούς.."
    Πολύ όμορφο πάντως ομολογώ, και με νόημα. Δεν το 'ξερα πως ασχολείσαι και με τον στίχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ AATON:

    Μπορεί να το θυμίζει αλλά δε το είχα κατά νου όταν το έγραφα.

    Ευχαριστώ για την εκτίμησή σου σχετικά! Με τιμά!

    Όσο αφορά το ότι ασχολούμαι και με στίχο, πράγματι το έχω κι αυτό αλλά όχι σε εντατικούς ρυθμούς. Απλά όταν νιώσω ότι έχω κάτι να πω με τέτοιο τρόπο, δοκιμάζω να το κάνω.
    Προφανώς δεν θα έχεις παρατηρήσει ακόμα και κάποιες άλλες μου αναρτήσεις σχετικές. Θα στις παραθέσω εδώ ώστε να έχεις μια πιο ολοκληρωμένη μου εικόνα στο αντικείμενο.
    Ο γιος του φεγγαριού: http://cosmoskgr.blogspot.com/2008/04/blog-post.html
    Ζωή είναι: http://cosmoskgr.blogspot.com/2008/06/blog-post.html
    Δίχως αγάπη: http://cosmoskgr.blogspot.com/2008/11/blog-post_19.html
    Η αγάπη αν σε πονά: http://cosmoskgr.blogspot.com/2009/05/blog-post.html

    Όποτε μπορέσεις δες και πες μου αν θες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ EYA:

    Μη νομίζεις κι εγώ σκιάχτηκα!
    ;-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ε, μη σας κομπλάρω! Μιλήστε ελεύθερα! ;-)