Ψάχνετε κάτι;

Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2008

Απολογία(;)


Ξέρω πως δεν αρκεί αυτό που θα πω αλλά εδώ και αρκετό καιρό δεν έχω... "έμπνευση" για κάποια καινούρια ανάρτησή μου!
Βλέπεται, είναι και οι συγκυρίες στην προσωπική μου ζωή που πρακτικά δε μου αφήνουν "καθαρό μυαλό" για κάτι νέο εδώ!

Είναι που έχω και το "βίτσιο" να μην ανεβάζω κάτι αν δεν είναι δικό μου ή έστω με ικανοποιητική συμμετοχή δικού μου σχολιασμού.
Δε νομίζω πως είναι εγωιστικοί οι λόγοι, ίσα ίσα που έχω πει και σε γνωστούς μου να μου στείλουν, όποτε θελήσουν, κάτι δικό τους και να το αναρτήσω εδώ, διευκρινίζοντας μάλιστα ανοιχτά και το από ποιόν είναι η ανάρτηση.
Απλά θεωρώ πως ένα blog αυτής της μορφής, πρέπει να φέρει έναν πιο προσωπικό χαρακτήρα και όχι να αναμασάει απλά, χιλιοειπωμένα θέματα με το να τα παρουσιάζει ξερά σα "μασημένη τροφή".

Εδώ όμως είναι που ξεκινά και η ουσιαστική δυσκολία του όλου εγχειρήματος!
Πρέπει να νιώθεις έτοιμος για κάτι τέτοιο κάθε φορά που παίρνεις την απόφαση να αναρτήσεις κάτι.
Ε, δεν είναι τελικά και τόσο απλό αυτό! Κυρίως επειδή προϋποθέτει αυτό που είπα και πριν. "Καθαρό μυαλό"!

Το ξέρω βέβαια πως έτσι μειώνεται η όποια πιθανή επιθυμία παρακολούθησης του blog, σε βάθος χρόνου, απ' όσους πρόλαβαν να το "αγαπήσουν" κάπως. Το ξέρω και ειλικρινά λυπάμαι πάρα πολύ για αυτό το δυσμενές αποτέλεσμα.
Όμως, τι άλλο μπορεί να γίνει; Θα ήταν καλύτερα να συνέβαινε ουσιαστικά το ίδιο αποτέλεσμα αλλά επειδή θα αναρτούσα κυριολεκτικά οτιδήποτε, απλά και μόνο για να "δείχνω" ότι και καλά... ασχολούμαι;
Δε νομίζω!
Έτσι προτιμώ να κάνω ότι κάνω, ανεξάρτητα από το αν έχω αυτές τις... επιπτώσεις!
Θέλω να ελπίζω βέβαια πως στην πορεία θα ξαναπάρω "φόρα" και θα προσθέτω πάλι νέες αναρτήσεις, σύμφωνες με τα όσα έθιξα ως τώρα!

Αυτό όμως, κακά τα ψέματα, έχει να κάνει τελικά και με τη συμμετοχή όλων σας που θα βοηθούσε πολύ αν είναι πιο ενεργή!
Αποκτά πολύ πιο ενδιαφέρον για τον bloger, η συχνή συντήρηση του blog του, όταν βλέπει πως υπάρχει "ζεστή" συμμετοχή από καλούς και γιατί όχι, και πολλούς αναγνώστες - σχολιαστές, με συχνές και ενεργές επισκέψεις στο blog.

Ευχαριστώ για την... κατανόηση σας!


Διευκρίνιση για όσους μπαίνετε για πρώτη φορά σε αυτό το blog:
Μην σταθείτε σχεδόν καθόλου σε αυτή μου την ανάρτηση!
Αν θέλετε βέβαια, μπορείτε να πάρετε θέση και εδώ αλλά υπάρχει αρκετά πιο ενδιαφέρον υλικό σε προηγούμενες αναρτήσεις μου που μπορείτε εύκολα να βρείτε κοιτώντας δεξιά σας εκεί που αναφέρονται χρονολογικά ταξινομημένες όλες.
Αξιολόγηση:
{["Useless", "Boring", "Need more details", "Perfect"]}

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ε, μη σας κομπλάρω! Μιλήστε ελεύθερα! ;-)